ראש הממשלה בנט ביקר לראשונה במטה השב"כ

    קובי פינקלר 2 Comment on ראש הממשלה בנט ביקר לראשונה במטה השב"כ

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר במטה שירות הביטחון הכללי ונפגש עם ראש השב"כ, נדב ארגמן. בנט קיבל סקירות אודות הפעולות והמבצעים המגוונים של הארגון בזירות עליהן הוא מופקד

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, הגיע היום (חמישי), לביקור ראשון במטה שירות הביטחון הכללי מאז נכנס לתפקידו כראש הממשלה.

    במסגרת הביקור נועד ראש הממשלה עם ראש השב"כ, נדב ארגמן, וקיבל סקירות אודות הפעולות והמבצעים המגוונים של הארגון בזירות עליהן הוא מופקד.

    רה"מ בנט הודה לאנשי השירות על תרומתם הכבירה לביטחון מדינת ישראל, בשורה של פעילויות, חשאיות וגלויות, המתקיימות בזירות שונות ובאמצעים מגוונים. בתוך כך, בירך ראש הממשלה על ההצלחות של הארגון בסיכול ובפענוח פיגועים אחרונים שבוצעו.

    ראש הממשלה הדגיש, כי מדינת ישראל תמשיך להגן על עצמה בעוצמה ולפעול בנחישות מול כלל האיומים הביטחוניים, בתוך ישראל ומחוצה לה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מצויין. ראש ממשלה שאיכפת לו באמת. אני הרבה יותר רגוע כשבנט נכנס לעניינים. מנהיג מוכשר עם קבלות מאז סיירת מטכ"ל, פיקוד, הצלחות כמנכ"ל בחברות הייטק, שר כלכלה, שר חינוך, שר ביטחון. ראש ממשלה שאיכפת לו ולא מתייחס לקללות מאתרים מסויימים כמו זה.
      לא טרוד במשפט פלילי (גם אם אינו מוצדק) ובאמת איכפת לו מישראל.
      סוף סוף מפציצים בעזה משגרים בתגובה על בלוני תבעירה
      סוף סוף אחרי שממשלות נתניהו פינו את אביתר 3 פעמים, יוצרים מתווה הסדרה וכבר בפועל צה"ל יהודי שם בבסיס מוסדר כיום.
      סוף סוף מטפלים בפרטים בכניסה מנתב"ג. גם אחרי שמירי רגב יישמה את המלצות בנט לגבי נתב"ג באיחור גדול שהוביל בגל השני והשלישי לאלפי מתים ועשרות אלפי עסקים שקרסו, היא יישמה אותם באופן מחורר. סוף סוף ראש ממשלה שאיכפת לו ונכנס לפרטים.
      עם בנט אני הרבה יותר רגוע. בנתיים שאפו על ההישגים מעלה בזמן כה קצר. הכישלון היחיד בינתיים זה הצלחת הרשימה המשותפת וחצי מרעם לעזור לאופוזיציה בשריפת האסמים על ידי אי חידוש הוראת השעה בחוק האזרחות. מקווה שגם זה יתוקן.

      1. אתה רציני??
        מה הפגיזו בדיוק בעזה?? אמרו שהפגיזו..לא אמרו מה.. .
        בישיבת הקבינט שהיתה ביום שני על הקורונה , לא יצאו עם החלטה מעשית אחת!! וזה למרות שיש כ400 מאומתים ביום.. והבדיקות בנתבג- לא עוזר.שיסגרו תשמים בתקופה הזאת של יולי אוגוסט ( בנט מפחד לסגור את נתבג כי הוא זילזל בשיטות היעילות של ביבי שהוכיחו את עצמן..).

        ובכלל מה שאמרת שהוא בן אדם עם קבלות. אז אולי זה טוב לתחום העיסקי שלו. ובאמת ממליץ לו לטובתו ולטובתנו שיפנה את הכסא ויחזור לעסקים שלו.. ויפקיד את המדינה בידיים יותר מאומנות…. בינתיים מה שרואים שהוא לא מצליח בשום תחום. הכנסת לא מתפקדת נורמלי, הוועדות במצב שה ישמור… הקורונה חוזרת, יש בלוני תבערה וכו… ובנט מצטלם ומתראיין ולא שוכח לומר שוה ושוב מי הוא ראש הממשלה באמת..